Kadir Oral

Kadir Oral
@bone_man
@bone_man·
·
sabitlendi
Neden yalnızlık zordur?
Insanlar neden yalnız olmakla barisamiyorlar. Yalnızlık neden zorunuza gidiyor. Nerdeyse her gönderi konusunun yalnızlık ile ilgili olduğunu görüyorum.Neden herkes bir eşi olmasi gerektiğini düşünüyor. Anlamiyorum.
Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Coğrafya cahili Nixon:)
Bir B.M töreni için Morityus Başbakanı Washington'a davet edilmişti.Morityus,Hint Okyanusu'unda bulunan alt tropikal bir adadır.Burada bolca yağmur yağar ve heryer yemyeşildir. O dönem Morityus'un ABD ile iliskileri mükemmel konumdaydı. Ancak personelim her nasılsa,Morityus ile Bayı Afrika'da yer alan çorak bir ülkeyi,Orta Doğu Savaşı'nın ardindan 1967'de Müslüman kardeşleriyle dayanışmak için iliskilerini kesmiş olan Moritanya'yi karıştırdı. Özetle Nixon,Moritanya ve ABD arasındaki diplomatik iliskileri onarmanin zamanının geldiğini söyledi. :) bu vesileyle ABD nin tecrübe sahibi olduğu kuru tarım konusunda da dolaylı olarak faydalanabilecegini belirtti. Söylenenler ülkenin en büyük derdi aşırı yağış olan ve iyi niyet misyonuyla gelmiş olan ziyaretçiyi afallatmisti. Sohbeti daha mantıklı bir yöne cekmeye çalıştı.Nixon'a kendi adasındaki ABD uzay takip istasyonunun işleyişinden memnun olup olmadığını sordu.Simdi şaşırma sırası Nixon'daydi. Destesinden çıkardığı sarı kâğıda telaşla bir not yazip bana uzattı. "Tanrı aşkına diplomatik iliskilerimizin olmadığı bir ülkede neden uzay takip sistemimiz var?" :) Coğrafya cahili olmayın.
Sayfa 40
Alıntı