Aşkın yanında gurura yer olmadığını söyleyenler halt etmiş. insan en çok aşıksa gururuna sahip çıkmak, onun nezdinde hiç değilse saygıdeğer biri olarak kalmak istiyor. galiba sayılmamaktan, sevilmemekten ürktüğümden daha fazla çekiniyor, kaybettiklerim yetmezmiş gibi bir de ona karşı dik tutmaya çalıştığım kuyruk da yere düşerse diye endişeleniyordum. nurlar içinde yatsın, rahmetli Jane Austen halimi görse Aşk ve Gururu benim için imzalardı, bunu kesinlikle hak ediyordum.