Kübra

Kübra
Canımı sıkmayın.
"Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır."
Kitap Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İstemek" dedi ölçülü bir sesle, "İlginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğim bir hayat var."
1K
"Öngörmek kolay değil ha?" "Bizi nelerin mutlu edeceğini."
İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.
"Gerçek bilgelik hiçbir şey bilmediğini bilmekte yatar."