“Bir ağacın ölümü dedikleri şey bu olsa gerek. Çevremde olan hiçbir ağaç, zamana ya da kuraklığa yenik düşen hiçbiri bana bundan bahsetmedi. Belki de bahsetmişlerdir ama duymasını bilmeyen benimdir.”
“Ölmekte olan bir ağaçta, yerini neyin alacağı endişesi vardır.
Görevlerinin yerine getirilmesine, rolünün devam ettirilmesine, bıraktığı boşluğun doldurulmasına ihtiyacı vardır. Hepsi bu.”
“Duyduğumuz sıkıntının sebebi, sizin takıntı hâline getirdiğiniz varlığın yok olması değil, bilakis, bu sıkıntının sebebi ahengin kesintiye uğrayacak olmasıdır.”