“Evde yalnız değildi ama dünyada hiç kimse onunla aynı ihtimallerle karşı karşıya değildi ve bu, dünyadaki en büyük yalnızlıktı: Varacağınız yere doğru yanınızda kimse olmadan yürümek.”
"Dünyayı değiştiremeyiz ve çoğu zaman insanları da değiştiremeyiz. Her seferinde bir lokmadan fazlasını yiyemeyiz. O yüzden de elimize bir fırsat geçince yardımcı olabilmek için gerekeni yaparız, tatlım. Elimizin erdiklerini kurtarırız. Elimizden geleni yaparız. Sonra da kendimizi bu kadarının... yeterli olacağına ikna etmenin bir yolunu buluruz. Böylece kusurlarımızla ama boğulmadan yaşayabiliriz,"
“Birbirinizden ayrı yaşayamayacak kadar seviyorsunuz birbirinizi. Ondan sonra bir süreliğine birbirinizi sevmekten vazgeçseniz bile... ayrı yaşayamıyorsunuz.”