Üniversite son sınıf öğrencisi olan Erdal'ın doğu bölgesinde görev yapan öğretmen arkadaşı Muhammet Hoca'yı ziyarete gittiğinde evin balkonunda karşı balkonda Sidarla birbirilerini gördükleri andan itibaren yaşadıkları aşkları, olayları anlatıyor. Sidar küçük yaşta evlenip, genç yaşta ailesini ve eşini kaybetmiş bir o kadar güçlü ve bir o kadar psikolojik sorunları olan bir kadındır. Birbirlerine ilk görüşte aşık olan bu çiftimizin yaz boyu geçen aşkı, doğudan batıya kadar uzanan bir yolu...
︎
Yorumuma gelecek olursam öncelikle beni ters köşe yaptıracağını hiç fark ettirmeyip daha sonra bu ters köşeyi yapan eserlere bayılıyorum. Kitap 144 sayfa ve çok rahatlıkla okunabilecek bir eser fakat Yazarımız bu güzel hikayede biraz fazla detaycı davranmış bu kadar detaya gerek yoktu diyebilirim ve ilk sayfalarda biraz kafam karıştı diyebilirim . Ama gerek betimlemelerin sadeliği olsun yine de çok güzel bir hikaye çıkarmış ortaya. Sidar'ın yaşadıklarını, Erdal'ın bu sorunlarla nasıl başa çıktığını okumanızı öneririm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmişten belki de bugüne ait 20 çocuk gelinin hikayelerini bize sunmuş yazarımız. Ve bu hikayelerin hepsi gerçek yaşantılardan alınmış. Beni bir o kadar okurken ağlatan ve bir o kadar da gururlandıran, mutlu eden bölümler oldu. Keşke o zamanda böyle bir insan olarak yaşayabilsem de dur desem dediğim yerler oldu ama maalesef ki bu mümkün değildi. Ben hassas olsanız bile bu 20 kadınımızın hikayesini okumanızı şiddetle öneririm.
Bunların günümüzde de hâlâ yaşanıyor olması beni gerçekten üzüyor. Keşke bu durumlar hiçbir zaman yaşanmasıydı diyor insan.