Merhaba, öncelikle kitap 18 öyküden oluşuyor. Kitabı okudum, kurgular da işlenen konular da gayet etkileyici ve insana dokunan öykülerdi bence. Ancak Kamil Erdem’in Yok Yolcu’suna 2 puan, Sait Faik’e bile 5 puan verdiğinizi görünce öykü kriteriniz ne bilemedim.