📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Birileri bir yerlerde nefes alıyor ama kimse aldığı nefesin hakkını vermiyor.Ya kırığız saç diplerimize kadar ya da oraya bile varamadan düşüyoruz bir yolun ortasına.Birileri bir zamanın kıyısında duruyor,akıp giden ömrün bize ayrılmış,keder vagonlarına biniyor ve tüm zamanlarını izleyerek geçiriyor.Ya iyiyi ya da kötüyü.Bunu her zaman olmasa da sen belirleyebilirsin.Hayat sana fırsatlar sunar,sen de bunu değerlendirir ve kuralına göre oynarsın.”
“Buraya sana yalvarmaya gelmedim çünkü yapmam,hatalarımla geldim,yüreğimle geldim.Nasıl toparlarız bilmiyorum,nasıl tekrar devam ederiz bilmiyorum ama artık seni buldum.Artık istesen de kaçamazsın çünkü seni yine bulurum.”