aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
Puan vermedi·190 syf.·
6 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Pierre Loti
7.7/10 · 983 okunma
Reklam
" 'Hayatta kalıplar var...Ritimler.Bir hayatta kendimizi köşeye kısılmış hissettiğimizde,hüznün,trajedinin başarısızlığın ya da korkunun,tek bir varoluşun ürünü olduğunu düşünmek çok kolay.Yalnızca yaşamanın değil,belli bir şekilde yaşamanın sonucu olduğunu düşünmek.Demek istediğim,acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak,her şey çok daha kolay olurdu.Mutluluğun doğasında acının da olduğunu.Biri olmadan öbürünün de olamayacağını.Tabii ki farklı düzeylerde ve miktarlarda.Ama hiçbir hayatta sonsuza kadar saf bir mutluluk içinde olamayız.Öyle bir hayat olabileceğini düşünmek ancak yaşadığımız hayattaki mutsuzluğumuzu büyütmeye yarar." '
Sayfa 177·Kitabı okudu
Satranç Tahtası
" 'İstemek' dedi ölçülü bir sesle, 'ilginç bir sözcüktür.Yoksunluğu anlatır.Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur.Belki de senin sorunun istemek değil,yoksun olmak.Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var.' "
Sayfa 61·Kitabı okudu