"Biliyorsun işte.Özgürlüğün bilinmezliği, içerisini zaten bildiğin hapishaneden,cehennemden daha korkunç gelebilir bazen insana.Zihin tanıdık olanı sever Mina..."
"Öncelikle yaşamın getirdiğini kabul edeceksin.Durum ne ise kabul.Kabul etmek demek 'Aman ne güzel' demek değil,o an önündeki ne ise onunla barış içinde olmandır.Direnmemektir.Reddetmemektir."