aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
10/10
·144 syf.·
Beğendi
·
2021 51. kitabı
Esra Kahya
9.5/10 · 488 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...Ve,bu arada aylar batıyor!
" 'Dünya'yı bize büyük gösteren bizim küçüklüğümüzdür,oğul.Hırsımız,sabırsızlığımız, bencilliğimizdir.Önce bunların yüzünden küçülüyor,sonra da Dünya'yı çok büyük görüyoruz." '
Sayfa 332·Kitabı okudu
Ede Balı&Osman
"Engel çoktur.Çok olsa da aşılır.Amma bir engel vardır ki,onu aşan görülmemiştir.O engelin adı nefis'dir.Nefsin eline düşen hiç bir yere varamaz.Malhun Hatun helalin olur mu,olmaz mı onu ancak yazan bilir. Amma ben,olsa da,olmasa da,dilerim, Malhun Hatun senin nefsini ayartmasın, aşılmaz engelin olmasın.Dilerim,sandığın gibi senin Zümrüd Anka'n olsun."
Sayfa 96·Kitabı okudu