Kitabın adındaki Sekoya ağacının kitabın konusuyla nasıl bağlanacağını çok merak ederek okudum kitabı ama bunu kitabın son 30 sayfasında öğreniyorsunuz. Bu bende biraz hayal kırıklığı yatattı. Kitabın adı olduğu için daha çok kullanılabilirdi diye düşünüyorum. Kitabın en başında olaylar birbirinden çok bağımsızdı. Olay örgünün bağlanması kitabın ortalarına doğru oluyor ve bu beni biraz sıktı. Onun dışında kitap kapağını çok beğendim. Yazarın dili sade okuması kolay ve keyifli. Konusuna gelecek olursa spoiler vermeden nasıl anlatabilirim bilemiyorum ama Lora’nın eşi ve çocuğu ile çıkacağı tatile işi çıkınca eşi çocuğu ile gider ve uçak düşer. Tüm aramalara rağmen cesetleri bulunamayınca Lora’nın gördüğü şekiller uçağın düştüğü ormana Lora’yı çeker. Orada kızı tarikat tarafından kaçırılıp ormana sunulacak olan Bobbie ile tanışır. Kızı kurtarıp, sonrada Lora’nın ailesini aramak için ormana girerler ama orman esrarengiz sırlar ve olaylarla doludur. Lora ailesini buldu mu? Ormanın sırları neler? Ormandaki karanlık güç ne? Tüm soruların cevapları kitapta.
"Kişilik yapılanması, geçmiş deneyimlerin, duygula-rın, değerlerin ve seçimlerin iç içe ördüğü benzersiz bir harita; keşfettikçe anlam kazanan ve dönüştükçe özgür-
leşen bir öyküdür."
"Olumsuzluk, her insan formunun etrafında dönen kasvetli gölgeye bağımlılıktır.
Olumsuzluğunuzu ruhunuzun ışığına çevirerek
şekillendirebilirsiniz."
John O’Donohue
Bu kitapta sana "Mükemmel ol.", "Her zaman güçlü ol." demeyeceğim. Çünkü hepimiz insanız. Kırılganız.
Yanılırız. Korkarız. Ama aynı zamanda iyileşebiliriz.
Değişebiliriz.