Çıtır çerez bir kitapla geldim. Keşke yazın Bodrum plajlarında okuma fırsatım olsaydı ama bu mevsimde pek Bodrum’cu değilim. Kitabı okurken Bodrum’u ve yazı çok özlediğimi hissettim, Turgurreis’in o sokaklarında sanki bende gezindim. Kitap bir grup gencin define peşinde koşarken 12 yaşında ki Olgu ile karşılaşması ile başlıyor. Kaan ve Olgu’nun benzerlikleri her ne kadar abi kardeş olduklarını düşündürsede başkalarına onlar birbirine kan bağı ile değil can bağı ile bağlıdırlar. Yazardan okuduğum ilk kitap olmasına rağmen keyif aldım. Dili sade kitabın konusu ise keyifliydi. Bence define avının olduğu bölümlere daha fazla yer verilebilirdi. Ama bu kitapta daha çok abi ve ablalar ile Olgu arasındaki kardeşlik, sevgi, merhamet, dostluk bağları işlenmiş. Kitabın en değerli kısmı gençlerin defineden aldıkları parayı yardım için kullanmalarıydı. Ama beni en çok etkileyen kısım Olgu’nun sokakta dayak yiyip ama elindeki parayı vermediği çünkü bu para ile sokak hayvanlarına mama alacağını söylediği kısımdı. Yazarı bu konulara değindiği için canı gönülden kutluyorum.