...tepenize çığ düştüğünde, bütün o karın altında yatarken neresi aşağı neresi yukarı anlayamaz oluyormuşsunuz. Karı iteleyip kurtulmak istiyor ama yanlış yönü seçip kendinizi daha da derine , kendi mezarınıza gömüyormuşsunuz. Işte kendimi aynen böyle hissediyordum, yönünü şaşırmış , arafta kalmış, pusulamdan olmuştum.