Bullshit.

Bullshit.
@bosveryawrum
Boş yapma, sus.
Yoruma "🦋" koy pp'ni yorumlayayım (Herkes yapmıştı ben yapmazsam olmazdı kiii)
Anket
Bullshit. isimli okura yanıt verildi
Bullshit.
')
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dediklerini etiketle
Çok tatlı duruyorsun öpiyim mi şöyle 100 200 tane .dd
Bullshit.
Ne öperim, ne öptürürüm .d