Hiçbir şekilde özgür değiliz. sistemin bize dayattığı kurallar var ve bu kuralların doğruluğu sorgulanır ama sorgulayamayız! Çünkü sistem bize düşünme yasağı koyuyor. Sistem bizden kurallara uymamızı sorgulamamızı istiyor. Bir nevi koyun gibi yönetilmek diyelim buna.