büşra kara

büşra kara
@braula4
Sonra anlarsın, çok sonra. Geçip gidince, bitip ölünce
Bir önceki günden bir fazla ...
Reklam
Kürtçe de çok güzel bir laf vardır “kuna teji rabu “ yani hep benim ol demek çok iyi ya
benden nefret ediyor oluşunun bana ne denli zevk verdiğini tarif edemem
Nasıl da kirlenmiş kalpleriniz, sorsalar insansınız.
Urfa'lıya sormuşlar; +Neden her soruya soruyla cevap veriyorsunuz ? -Niye..? Ne yapacağsan.?
Reklam