büşra kara

büşra kara
@braula4
Sonra anlarsın, çok sonra. Geçip gidince, bitip ölünce
Reklam
Artık iyi olanların değil, iyi oynayanların dünyası burası...🌍
Yağmurdan kaçmamam gerektiğini şemsiyem olmadığında anladım...Bu benimki romantik bir eylem değildi. Yağmurdan sonra güneş açsada
... Yaşıyorsun ama buna anlam katacak hiçbir şeyin yok..