Birdal Gür

Birdal Gür
@brdlgr
Dum spiro spero
Dönüp duran bir çark , Akıp giden bir zaman . Mazide kalan anılar , özlemler ... Ne güzel şeydi seni yaşamak 🌸 - Birdal Gür
Reklam
Konuşmanın hiçbir şeye değmediğini hissettiğim anlar oluyor.
Ve işin en aşağılık tarafı Şu ki yavrum Galiba Yalnızlığa alışıyorum." Nazım Hikmet Ran
Bir insanın kişisel hesaplarıyla toplumun mutluluğu arasındaki eşitsizliğin derecesi, o insanın insanlığa karşı düşmanlığın ölçüsünü verir.
Bu düzenli yaşamalar olmasa diyorum Bu sabah kahvaltilari demli çaylar Kizarmiş ekmek dilimleri Sonra giyinmek bir şey umarak aynalardan Sonra düşmek yollara son otobüse yetişmek Sonra çalişmak akşama kadar Sigara dumanlari beylik konuşmalar Dört yanin taştan heykellerle dolu Kime seslenirsen sagir Ne yana bakarsan bir beyaz duvar Sonra kulaklarinda bu şehrin ugultusu Alabildigine bir bezginlik yüreginde Sonra o geçmek bilmeyen saatler Sonra akşam Sonra paydos Sonra yalnizlik Sonra keder Bir gece başimizi alip gitsek diyorum Bir deniz kenari mi olur Bir dag başi mi olur Kaçsak bu kalabaliktan Bir yer bulsak kendimize Düzenli yaşamalardan uzakta Bir yanimizda şehrin işiklari Bir yanimizda kucak dolusu yildizlar Orada hiç yemesek hiç uyumasa Hiç düşünmesek yarini Sonra unutsak sikintisini günlerin Gecenin karanligini Sonra biraksak kendimizi sevgiye erdemlige mutluluga
Şiir
Reklam