Işıl YouTube üzerinde takip ettiğim birisiydi ve paranormal hikayeler kitabını da severek okudum fakat bu kitap o kadar hayal kırıklığı yarattı ki bende... Neredeyse hiç bir betimleme kullanmadan sadece diyalog yazmıştı çok çıplak kalmıştı cümleler konu desen zaten çok kötü ve klasik bir konu. Üzüldüm