📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" "Keşke ben de gül olsam," demiştim her defasında. Bu kıskançlık ufak bedenimi adeta ele geçirirdi, öyle kuvvetli bir histi ki bazen pencerenin kenarında onları seyrederek hıçkırarak ağlardım. Annem hiç fark etmezdi bu burukluğumu, neyse ağladığımı anlayamazdı. Ve saçlarımı okşarken usulca fısıldardı. "Sen güllerden daha güzelsin kızım..." Ben başımı çaresizce avuç içine yaslayıp titreyen dudaklarımı küskünce bizerdim. "Keşke Rüzgar olmasaydım."
"Ama Rüzgar çok kuvvetlidir," "Kimse karşı duramaz. Acıtamaz onu. Sen de öylesin. Benim Rüzgar'ımsın." "