"Ağlamak..
Bir kurtuluş mudur? Belki evet... Belki de hayır. Peki, ağlamak zayıflık mıdır? Kesinlikle hayır. Ağlamak hissettiğin anlamına gelmez mi? İliklerine kadar hissettiğin."
"Yapboz parçasıydı insanlar belki de ve sadece her iki tanesi tamamlıyordu birbirini. Kimisi bulabilmişti parçasını, kimisiyse yanlış parçayı kendini tamamlamak için zorlamaktaydı"
"Yalnızlığa alışamıyordu insan. Yalnız olan insanlar bazen 'ben böyle iyiyim' veya 'bunu ben seçtim' gibi şeyler söylüyorlardı ya, külliyen yalandı. Kimse bu kalabalık içinde yalnız kalmayı yakıştırmazdı kendine."