Bazı şeylerin eğitimi, öğretmeni, felsefesi ve içgüdüsü yoktur; yaşamadan ve yaş almadan öğrenilmez. “Bu çok saçma ve ben bunu hayatta yapmam” dediğin şeyle sınandığın an anlıyorsun ki; tecrübe okunarak anlaşılan bir şey değil.
Bazen aklımın okunabilmesini o kadar çok istiyorum ki. Hiçbir şey yokmuş gibi davranırken, aslında içimde neleri bastırdığımı görse karşımdaki insanlar keşke.