Bu risk herkes için geçerli değil miydi? Birini sevdiğinizde, bunun bir garantisi yoktu. İnsanlar ölürdü, kaybolurdu, birbirlerine yabancılaşır ve sevdikleri insanlarla bir daha hiç eskisi gibi olamayabilirlerdi.
“Biliyor musun, bir zamanlar anne baba olmanın insanı değiştirdiğini düşünürdüm. Daha iyi bir insan olmak istemene neden olduğunu. Seni dünyanın merkezinden alıp, o sevimli küçük bebeği oraya koymana neden olduğunu. O çocuğa kendini güvende, rahat ve mutlu hissettirebilmek için her şeyi yapabileceğini.”
“Ah, ama gençken ve aşıkken savaş, ölüm, ayrılık, eski eşler, üvey çocuklar gibi olasılıkları düşünmüyorsun. Aşk sarhoşu olduğun için sadece iyi olasılıkları düşünüyorsun.”