" Üşüyorsun,hastasın, aptalsın." Dedi.
-İspatla diye çıkmıştım
"Üşüyorsun çünkü yalnızsın;hiçbir insanın yakınlığı,içinde yanan ateşi alevlendirmiyor.Hastasin çünkü duyguların en güzeli,insan bahşedilmiş olan en yüksek ve en tatlı duygu senden uzakta.Aptalsin çünkü o kadar acı çekmene rağmen yine de o duyguyu çağırmayacak ya da seni beklediği yere doğru adım bile atmayacaksın."