B.

"Dünyanın hiçbir kötülüğü sana rastlamamış gibi…"
Reklam
"Beni olduğumdan biraz daha çok insan yaptın…"
"Sonun başlangıcı diye bir şey yoktur; yalnızca başlangıçların sonlandığı anlar vardır."
"Anlamıyorlar Ayışığı, sen dünyadaki o acımasızlıkların bendeki yansımasısın. Bu çağın belki de en önemli sorunu olan 'yalnızlık' olgusunun çözünürlük boyutusun."
"Bana bakıyorsun. Her gün o kadar sık, o kadar uzun bakıyorsun ki, bazen artık yalnızca senin bakışının altında yaşadığımı sanıyorum."
Reklam