Büyük bir hevesle aldığım, arka kapak yazısına çok güvendiğim bir kitaptı. Fakat hikayelerin iç savaşla bağlantısı kısmında savaşa dair ciddi bir bilgi birikimi gerekiyor. Sadece hissiyat ve kelimelerin gücüyle anlamladırabiliyorsunuz, tarihsel bilgisinden öte. Hikayeler gerçekten can alıcıydı. Beklentimin yüksek olmasından mıdır bilmem, beklediğim gibi çıkmadı.