Büşra

Attığın her adımda mevsimler değişiyor. Ve boğazıma kör bir bıçak dayamış yokluğun. Bana hala, kendine iyi bak mı diyorsun? Yürü git Allah aşkına! Yürü git, bulandırma beni. Ve dönüp dönüp tekrar etme aynı şeyi. Kendime iyi bakmıyorum işte. Seni de dinlemiyorum. " Kendine iyi bak" demelerinin de canı cehenneme...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odam dağınık, Ben dağınık, Kalbim dağınık, Gelirsin diye hiç toplanmadık.
Bu asırda, bu kadar dağınık uğraş içinde, "günlük" yazmak çocukluktan mı? Yalnızlıktan mı? Aptallıktan mı? İnsanın konuşacak iki kulak bulamaması ne kadar da kötü. İnsanın insan yığını içinde insansız kalması ne kadar da kötü.
Düşünmek için dağınık olmayan bir kafa istiyorum şimdi, hem de şu an.
İnsanların içinde kendini "süslü ve kalabalık" gösteren, yalnızların en yalnızıyım.