"Ne zaman üzgün olsam, beni teselli etmeleri için ısrar ediyor, bakışlarının gazeteye ya da televizyona kaymasına izin vermiyordum. Bu, duygularımı hâlâ dışarıya yansıttığım ve bunun yapılmaması gereken bir şey olduğunu idrak edemediğim zamanlardı."
"yanlış mı yapıyorum?" diye düşünme. sadece sana kötü hissettiren şeyler yanlıştır. kalbini rahatsız etmeyen, geceleri uykundan çalmayan, içini sıkmayan her şey doğrudur. hayatta bizi içten gülümseten, içimizi titreten şeyler kolay bulunmuyor.
ve biliyorsun ki doğru ya da yanlış diye düşünüp tartacak kadar çok zamanımız yok...
yaşa gitsin!