Eski beni nerede ve nasıl kaybettiğimi hatırlamıyorum. Sadece bir akşam vakti balkon serinliğinde otururken geldiğim tüm yolların bana ne kadar uzak olduğunu gördüm …
Bir an önce öğrenmek istediğim bir şey vardı . Ben de her herkes gibi bir bit miydim, yoksa bir insan mi ? Önüme çıkan engeli aşabilir miydim , aşamaz mıydım ? Eğilip iktidarı yerden almaya cesaret edebilecek miydim ! Titreyen bir yaratık mıydım , yoksa hakları olan biti mi ?…