Kitap okumak sonsuz okyanuslardan yüzmek gibi ve bu yolculuğun sonu yok. Yetişmem gereken kitaplarla dolu milyonlarca otobüs var. Okudukça güçleniyorum.
"Yeryüzünün tek efendisi olduğunu düşünen insanoglu doğayı tahrip edip, diğer canlıların yaşam alanlarını yok ettikçe, Artemis'in öfkesiyle her an karşı karşıya kalabilirler.
Bu tehlikeyi göze almaya değer mi?
Hiç sanmıyorum. "