Burak

Burak
@burak25_
Zamanı Tanrı yaşar, insanoğlu hep ölmek için türemiş...
Hukuk
İÜHF
Ankara
Erzurum, 24 Temmuz
16 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Puan vermedi·136 syf.··
2021 21. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2021 11:57
"İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, Oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, Çünkü Tanrı sevgidir." İncecik kitabın temeli bu bana göre. Tolstoy kitabında sevginin ne kadar önemli olduğunu anlatırken; kibir, hırs, servet gibi dünyalık değerlerin hiç bir değerinin olmadığını hikayelerle gözler önüne seriyor. Dünyalık değerlerin sonu olmadığını, insanoğlunun ruhunun doymadığını, zaten bu dünyanında insanoğlunun ruhunu doyurmaya yetecek kadar geniş olmadığı akıcı bir dille anlatıyor. Herkese güzellik ve sevgiyle geçecek nice güzel günler dilerim...
İnsan Ne ile YaşarLev Tolstoy · Tutku Yayınevi · 2017234,4bin okunma