"Doğru ile yanlışı ayırt edebilen kişiler var mıdır?"
"Cennette yoktur."
"Bu bilgiyi veren nedir?"
"Ahlak Duygusu."
"O nedir?"
"Şey, boş ver. Sende eksik olduğuna şükret."
"Niçin?"
"Çünkü alçalmaya yol açar, bir felakettir. O duygu yoksa yanlış yapamazsın, varsa yapabilirsin. Dolayısıyla bir vazifesi vardır: nasıl yanlış yapılacağını öğretmek."