Genelde bir kitap film ya da dizi yapılmışsa önce kitabı okurum ama bu sefer önce filmi izledim... Hatta en sevdiğim filmlerden biridir defalarca izledim.. Film ile kitap ana fikirde örtüşüyor o kadar.. Asla bir benzerlikleri yok. Kitap mı film mi derseniz film derim ama bu hikayeyi kötü yapmaz dediğim gibi tamamen farklılar ve hikayeyi de keyifle okudum.