Serilerin ikinci kitapları genelde geçiş kitapları olup finale hazırlık yaparken sıkan kitaplar olurdu... Ancak bu seride 2. kitap 21. Gün birinci kitaptan bile daha iyiydi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
3 kitaplık serileri pek sevmezdim. Ancak The 100 konusu fantastik-kurgu ve aşk olunca dayanamadım, 3 günde bitirdim. Ben çok beğendim zaten hemen 2. kitabına başlamayı düşünüyorum. Fantastik severlere tavsiye ederim....