An fotoğraflarda donuyor; insan tanıyamıyor kendini geçmişte. Ne kadar değişmişim/değişmişsin cümleleri yankılanıyor her bir fotoğrafta ve insanın içini enteresan bir his kaplıyor.
Fotoğraflar... bize kim olmadığımızı gösteriyor artık.
Dağcıların hepsi zirveye varamaz, bazen geri dönerler. Araç gereçlerini toplayıp yeniden denerler. Onlar aşağıda durmayı sevmezler. Tırmanmayanlara neden indiklerini anlatmaları zordur.