+Hala yalnız mısın?
-Sadece özgür.
+Peki mutsuz?
-Sadece alışmış.
+Peki ya aşık?
-Sadece eksik.
-Peki ya sen?
-Hala bekliyor musun?
+Beklemek, şimdi hiç duymayan birine, dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
-Peki ya umut?
+Umut, şimdi hiç görmeyen birine Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız
#cemadrian #aylinaslım