B.

B.
@buseek0
bir şey koptu içimden, şey, her şeyi tutan bir şey..
Reklam
'muhabbetin yanlış yerinde gülen insanları seviyordum, ritimsiz tipleri, oturduğu yere, mobilyalara ve kıyafetlere uymayanları.. dağınıklığı.. hayatın mükemmel bir ahenkte olmadığını hatırlatıp inancımızı sarsan o başka gerçekleri..'
o gün orada kolum kanadım kırıldı ama bu bana ayaklarımın olduğunu hatırlattı, sonra öyle sağlam yürüdüm ki yolumda bir daha kimse yıkamadı..
Ah, kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya.. youtu.be/NQFNcfUygqA