B.

B.
@buseek0
günahlar vicdanın izin günlerinde sokaklarda palazlanır.. bir tutuşma varsa ortada parmakların izi kalır... youtu.be/zgOgreRU6Aw
Reklam
yürüyüp geçeceksin, hep yürüyüp geçeceksin. herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin. sen yürüyüp gideceksin. anlayan anlayacak, anlamayan anlamayacak; dünyanın hepsine yetişemezsin ki!
Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. yalnız.. yalnız.. Stefan Zweig