"dehşet verici olsa da, hep yücedir doğa, her zaman görkemli, her zaman incelememize, fırça darbelerimize, saygı dolu hayranlığımıza layıktır, çünkü tasarıları bizim için meçhuldür, onun kaprislerinin ve ihtiyaçlarının kölesiyiz, ona karşı duyduğumuz hisleri, bizi sınayacağı zorluklara göre değil, sonuçları ne olursa olsun, onun ihtişamına, onun enerjisine göre ayarlamak zorundayız."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖