BU꙰S꙰E꙰

BU꙰S꙰E꙰
@buseistee
öğrenci diye bir mesleğim varmış ama bende bilmiyorum
Dm'ye gel adres vercem ama gelirken sakın elin boş gelme (yiyecek bir şey getirin anlamında hemen yanlış anlıyorsunuz -_-)
Valla dünyada doğdu diyorlar ama ne kadar doğru bilemem .d
61 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Zorlama! Ya kalbin kırılır, ya hevesin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kırdıysa sessiz kal sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.
Sinirlenince ne yaptığını bilmeme hastalığı var bende :)
"Ne zaman birine duygularını belli edersen o zaman onu kaybedersin."
Niye herkes benden soğumuş gibi hissediyorum.'