Buse Melek

Buse Melek
@busemelek01
"Kitaplarımı okuyacağım, kahve içeceğim, müzik dinleyeceğim ve kapıyı kapatacağım."
"Keşke kimse bu kadar uzun süren, derin acılarla boğuşmak zorunda kalmasa."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Düşününce... çabalayarak, savaşarak yaşamaya çalışan ne kadar çok insan var, değil mi?"
Sayfa 73·Kitabı okudu
"Çünkü bazen susmak,birine verebileceğin en büyük destektir."
Sayfa 32·Kitabı okudu
"Eğer karanlığın içine az da olsa bir ışık sızmışsa, bu bir yerlerde bir çatlak oluştuğu içindir. Ve o çatlak zamanla büyüyüp daha fazla ışığa yer açar. Nihayetinde karanlık, iz bile bırakmadan yok olur gider."
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Ne olursa olsun,insanın kaderinde bir şey yapmak varsa,işler eninde sonunda o yöne doğru akıp giderdi."
Sayfa 6·Kitabı okudu