buse

buse
@busesya
iyi bı soz
Seni ancak alemlere rahmet olarak gonderdik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlara çiçek vermek cinsiyetçilik mıdır? Adaletsizlik mi
Kadınlar günü var da erkeklerin kutladığı az şey var heralde.
Iyi rüyalar
hepsini okuyorum
Iyi alıntılar yapanları takip ediyorum.