Bus1x

Bus1x
@busewxnn
Zor zamanlarını tek başına atlatan insan değişir. Belki size karşı eskisi gibi olmasını beklersiniz ama siz zaten kötü gününde yalnız bıraktığınız an o hakkı da kaybettiniz. :)
Edebiyat
Reklam
Size sıradan biri gibi davranan, önceliği siz olmayan, varlığınızı unutan ve kırıldığınızı bildiği halde umursamayan insanları sakın affetmeyin. Çünkü vefasızlık, bazılarının kişiliğidir.
Edebiyat
2 yılda bir insanın hissettiremediği şeyleri başkası 2 ayda hissettirebilir, önemli olan zaman değil karakterdir.
Edebiyat
Çalıkuşu kitabın da şu cümle dikkatimi çekmişti; "Ben yine de ısrarla senin bahçende büyümek isteyen bir papatya olacağım."Susuz kalsam da, büyümek için uğraşacağım...
Edebiyat
Hevesim kırıldıktan sonra gerçekleşen hiç bir şey umurumda değil.
Edebiyat
Reklam