Hiç arkadaşım yok .Bu anormal olduğumu kanıtlıyormuş.Ama tanıdığım herkes ya bağırıyor ya ortalıkta çılgınca dans ediyor ya da birbirini dövüyor.Bugünlerde insanların birbirini nasıl incittiğini fark ediyor musun?
Bir kadının yanan bir evde kalmasına yok açtıklarına göre,kitaplarda bir şeyler olmalı...hayal edemeyeceğimiz bir şeyler; orada bir şeyler olmalı. İnsan bir hiç uğruna kalmaz.