📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
x erkeği;
-merhaba
+(iç sesim: sadece merhaba demiş, tersleme insanları.Belki de rahatsız etmeyecek diğerleri gibi.
Ben:tmm)
merhaba?
-Nasılsın?
+(iç sesime karşı ben: al yanılmıyorum hiç tanımadığın birine durduk yere nasılsın yazmış haklıyım işte ona ne nasıl olduğumdan? )
-görüldü?Tanışmak istemiyorsun sanırım?Ben istiyorum tanışalım mı?
+(iç ses:kız manyak mı bu kaç kaç engelle çabuk)
+Ben:Beyefendi hiç tanımadığınız birine alıntı ve kitap sohbetleri uygulamasından direkt tanışalım mı yazmak da neyin nesi ya?Burası izdivaç uygulaması değil.Alıntı ve kitaplarınızla ilgilenin.
x erkeği:
-Tmm o zaman telegram ya da instanı verde oradan konuşalım.
+iç sesimle ben derin bir sessizlikten sonra engel atarız