Büşra

Büşra
@busraaai
Deftere bir not daha almışım .Artık demişim, onun yanında ağlayabileceğimi sanmıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı sevmekle ,onu sevmeyi sevmek iki farklı şeydir.
Duygusal olarak kırılabilirliğini bana emanet etmekten mi korkuyorsun?
Hayatımızda başka önemli kavşaklar olsa da gene gelsen diyesim var…