Bayannnihayet

Bayannnihayet
@busraabusraaa
Yorgun bir nabız, paslı bir kalp ve çiçeklerle dolu bir mezarlık
Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım
Reklam

Bayannnihayet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma
Her şeyden nefret ediyordu. Yığın yığın kitapla dolu kütüphaneden, yaşamı açıklamaya çalışan kitaplardan, onu geceler boyu cebir çalışmaya zorlayan okuldan... Dünyada öğretmenlerden ve matematikçilerden başka kimin gereksinimi vardı ki cebire mutlu olmak için? İnsanlar neden cebir gibi, geometri ve daha bir yığın yararsız bilgi gibi şeyler öğrenmeye zorlarlardı?