Onunla konuşurken , felsefe doktoralı bir melekle diplomatik temaslarda bulunuyormuşum gibi hissediyorum.
Buna mukabil dâhi yazar,kendini ihtiyar görüyor.Aşk defterini kapatmış . Eserinin anlaşılmayacağına kâni. İhtiras şöyle dursun , herhangi bir talebi yok; ecelle buluşmaya
hazır …
• II.Cihan harbinden ötürürü depresyona
• Soğuk savaş atmosferinde paronayaya
• Türkiye şartlarında şizofreniye
• İngiltere mimarisinde aşağılık kompleksine
Mi duçar oldum ?
Yoksa nihilist ve şüpheci bir asi miyim?…
Atatürk de subaydı babam da. İkisi de savaşın alevli çemberlerinden geçmişlerdi. Peki o böylesine yumuşak başlı, yüzünde horoz şekeri ışığı varken ve mütebessimkinken babam neden zalimdi?