Büşra demircan

Büşra demircan
@busrademircn
Senin ateşinde daha kaç kişi yanar bilmiyorum; ama benim okyanusumda senin gemin battı, bilgine… Zamanın canımızı acıtacağını küçükken fark etmiş olmalıyız. Yoksa kolumuzu ısırarak saat yapmamızı ne ile açıklayabiliriz?
Anaokulu öğretmeni
Mezun
Kastamonu
Izmir, 2 Ocak
8 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Kusura bakma; ama bunu bilmek senin de hakkın. O yüzden söylemek zorundayım: “Adam olsaydın, eski olmazdın…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdilerde sana karşı öyle doluyum ki konuşursam boğulacağından korkuyorum; bak bu durumda bile seni düşünüyorum.
İzin verirsen sana bir sual sormak istiyorum: “Nüfus yoklamasında seni de insan sanıp adamdan sayıyorlar mı?”
Kalbimde SIZI olacağına ALNIMIN YAZISI olsaydın ne olurdu sanki?
Buda geçer demiştin… Bence de bazıları teğet, bazılarıdeler geçer, bazıları paramparça eder de geçer. Ama mutlaka geçer…